Har du talegaverne i orden, og vil du have et job med maksimal fleksibilitet? Så kickstart din salgskarriere som mødebooker hos Copenhagen Telemarketing.
Er god løn og fleksible arbejdstider tungen på vægtskålen, når du skal vælge deltidsjob? Hos Copenhagen Telemarketing tror vi på, at medarbejdertrivsel skaber ekstraordinære resultater, og derfor går vi efter at skabe Danmarks bedste arbejdsplads – remote, vel at mærke!
Som mødebooker hos os kan du organisere dit arbejdsliv, så det passer ind i resten af din tilværelse – du:
Helt lavpraktisk består jobbet i at ringe ud til potentielle kunder og tilbyde dem en gratis gennemgang af virksomhedens SEO-potentiale. Du skal altså ikke sælge noget – du skal bare indlede dialogen og klæde kunden på til at blive kontaktet af en specialist.
Fleksibilitet og ansvar for egen arbejdstid
I første omgang leder vi efter 5 nye medarbejder, der har talegaverne på plads, og som kan se sig selv i en stilling, der stiller krav til planlægningsevnerne.
Du starter på 2-5 timer om ugen, og din arbejdstid skal placeres fra mandag-torsdag mellem 08.00-16.00. Vi giver dig kunderne, men du bestemmer selv, hvornår du vil ringe. Får du blod på tanden, er der mulighed for at øge timeantallet.
Om du bor i nord, syd, øst eller vest er ikke så vigtigt. Du arbejder hjemmefra, al oplæring foregår digitalt og kommunikationen medarbejdere imellem sker enten telefonisk eller via Slack.
Vi har brug for dig, der…
… kan se det fede i at arbejde remote til en god timeløn med fleksible arbejdstider. Det er klart en fordel, hvis du erfaring med mødebooking og/eller kanvassalg, men det er ikke et krav.
Du skal være udadvendt og skarp på telefonen, og vi forventer, at du formår at tage det fulde ansvar for egne opgaver og resultater.
Kan du se dig selv som en del af holdet hos Copenhagen Telemarketing, så send os en ansøgning allerede i dag på https://copenhagentelemarketing.dk/job/. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Mohammad Dadkhah på info@copenhagentelemarketing.dk.